kenndude Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hei. Bestilte øyelokk til min renault laguna, og idag fikk jeg 2 stk i posten. Men følger ikke med noe som man kan feste det på med. Så det jeg da lurer på er hva kan jeg feste det med? Kjøpe lim av noe slag og lime det på lyktene? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hei. Bestilte øyelokk til min renault laguna, og idag fikk jeg 2 stk i posten. Men følger ikke med noe som man kan feste det på med. Så det jeg da lurer på er hva kan jeg feste det med? Kjøpe lim av noe slag og lime det på lyktene? Takker for alle svar. sikaflex eller tech7 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Du kan også bruke en sterk teip som har lim på begge sider, hvis du en gang i tiden vil ta av øyelokkene enkelt uten å måtte skjære bort sikaflexen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenndude Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ok, men er det en spesiell type sikaflex fks jeg burde bruke? Har ikke vært så mye borti det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Vanlig sikaflex/tec7. Selges overalt på byggeforretninger/bilrekvisita-butikker. Bare å spør etter sikaflex :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 husk å lakke øyelokka først om de er det:) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg