Monthy Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Vurderer å selge bilen min men hvor mye kan jeg få for den? Bilen er en 1997 Ford Mondeo stv. med en 2.0 bensin med ca. 205.000 på telleren. Den har tre uker gamle sommerdekk på 17" aluflg, gode vinterdekk, nye komplette bremser fremme, halvautomatisk aicondition, cruiscontrol, +++ MEN den må EU godkjennes innen november 2009, motoren starter ikke pga feil i ECU (ca. 9000,- hos Ford og ca. 1000,- hos høggern) og det er litt rust på den. Hva kan jeg få for den i den stand? vildet lønne seg å fikse ECU'en og så selge eller? takker for bidrag :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Det vil definitivt lønne seg å fikse ECU før du selger. I hvertfall hvis du tar den billigte vegen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg