Gå til innhold

Pris på montering av senkesett

Ranger emnet


Pumapat

Anbefalte innlegg

Det er like så greit å få et verksted til å gjøre det hvis du ikke har noen skruvillige kompiser. Et verksted fikser dette på ca 1t og det koster deg 800kr. Få som vil gjøre det for en lavere pris pga mangel på løftebukk (= mye lengre tid) + tid det tar og kjøre til deg. Mekonomen og lokalverksteder tar det billig. Du kan jo ta turen innom verkstedet og høre om noen vil ta det etter arbeidstid, som noen sikkert vil...

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henvender seg jo til oss da, han lurer ikke på om verksteder vil. Hadde jeg fortsatt bodd i Oslo skulle det da ikke vært noe problem..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like så greit å få et verksted til å gjøre det hvis du ikke har noen skruvillige kompiser. Et verksted fikser dette på ca 1t og det koster deg 800kr. Få som vil gjøre det for en lavere pris pga mangel på løftebukk (= mye lengre tid) + tid det tar og kjøre til deg. Mekonomen og lokalverksteder tar det billig. Du kan jo ta turen innom verkstedet og høre om noen vil ta det etter arbeidstid, som noen sikkert vil...

 

Lenge siden du har hatt bilen din på verksted skjønner jeg. Har sjekket med over 20 verksteder i Oslo. De tar fra 4.000,- og oppover i arbeid for å gjøre denne jobben, og det er uten 4-hjulskontroll. Ford skulle ha 8.000,- for jobben... Vet det egentlig kun er en times arbeid, men verkstedene her i Oslo har nok å gjøre og tar derfor latterlige overpriser. Utrolig irriternde. Dersom du vet om et verksted som tar det for 800,- er det fint hvis du gir meg nummeret dems. selv synes jeg 1.500,- er helt ok å betale, men ikke mer.

 

Jeg har opplyst alle verkstedene at jeg har alle delene selv og spurt om kun pris på arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår