Karlsen__87 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 noen som har et bra tips til hvilken bil jeg bør kjøpe meg når jeg blir 18??? har lyst på en bmw 320i eller noe sånt. andre forslag? (volvo er totalt utelukket...) Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 prisklasse er kanskje litt relevant.... Ta med hvor mye du er villig å betale i forsikring på bil også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 det kommer helt ann på hvordan bil du vill ha::::.. pris klasse, old loock?? ny loock??, rwd, 4wd?? regner med at du ikke vil ha fwd?? siden det er første bil er det vell greit om den ikke er så dyr? hva med opel kadett c eller ascona b? får ett fint bra utseende på de.. du burde ikke kjøpe noe franskt hvertfall.. der ryker det fort, blir dyrt i lenden!! heller ikke civic blir jævla lett grei å se på, men dyre deler og uten hp i det heletatt!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 pris ja. ca. maks 30.000 da Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Hva med denne? Har kjørt den selv og må si jeg er meeeget imponert. Mye bil og effekt for pengene her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=367896 ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 sikkert vært et morsomt leketøy det er :) Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by G60Turbo Hva med denne? Har kjørt den selv og må si jeg er meeeget imponert. Mye bil og effekt for pengene her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=367896 ;) unoèn til rdl?? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 maks 30?samma grense som meg..men nå er vel jeg ute etter en mer fornuftig bil som pappa kan kjøre rundt på grønland med uten å bli koblet til diverse gjenger... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by wicky124 maks 30?samma grense som meg..men nå er vel jeg ute etter en mer fornuftig bil som pappa kan kjøre rundt på grønland med uten å bli koblet til diverse gjenger... lol lol lol lol!!! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Manuell-Stikke unoèn til rdl?? Jepp Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 søk på autodb.no, motorborsen.no og finn.no... der finner du sikkert en gammel 320, 323 eller en sleten 325... Eventuelt andre biler som er like gode. For 30 000 får du f.ex en 90-92 modell vectra, en grei golf eller en eller annen japse som aldri slutter å gå. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Manuell-Stikke unoèn til rdl?? sikkert kjørt pent den JA! :D :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Karlsen__87 sikkert vært et morsomt leketøy det er :) Hvis du synes den så morsom ut kan du jo se filmen om pudding har laget av den:D http://www.puddingvideos.com ser ut til å være en hissig liten tralle:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 hvor mye koster det å forsikre den unoen da? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by RiP hvor mye koster det å forsikre den unoen da? Kommer jo ann på. kjørelengde, kaskoo eller delkasko eller bare ansvar forsikring.. Om du har forsikring fra før av eller noe.. Ring rundt til forskjellige forsikringselvskaper og spør hva de skal ha. Det er ihvertfall mitt råd..:) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg