Gå til innhold

Min Kadett C 1977mod.

Ranger emnet


rokhaug

Anbefalte innlegg

Hei :respect

Da har jeg endelig fått handlet meg c kadett=) Dritkule biler.

Jeg har ikke gjort så mye med den enda, men det blir!!!

Den skal:

-lakkes

-senkes

-13" ats classic felger (eller noe lignende, kom gjerne med tips)

 

Det jeg har gjort nå er og reparere ALLE lys utenom skiltlys bak, pga mangler fanger;o( Så har jeg montert turteller og voltmeter, ble MEGET fornøys med det.

 

Jeg skal EU-godkjenne den innen november, så x fingrene for att det går bra.

 

Slenger ut noen bilder av da jeg kjøpte den. Kommer fler bilder etter hvert når jeg har gjort mer på bilen og videre framgang:happyhappy:

 

Slik var den da jeg kjøpte den!!

5454398_520x0.jpg

5454397_520x0.jpg

5448346_520x0.jpg

5448345_520x0.jpg

5446422_520x0.jpg

Slik er den akkurat nå!!!

IMG_4308.jpg

IMG_4307.jpg

IMG_4306.jpg

IMG_4310.jpg

IMG_4311.jpg

IMG_4312.jpg

Endret av rokhaug

VW Passat 1.8 syncro 1998mod. Opel C Kadett 1977mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som en bra kadett dette... ville fått vekk lyktene inni grillen...

Takk for det;) Hvorfor ville du ha gjort det? Kjekt og ha nå som det blir mørkere tider da:blah:

 

Ps: hvis noen har en fin bakfanger så ta kontakt;) Savner også innvendig dørhåntak!

Endret av rokhaug

VW Passat 1.8 syncro 1998mod. Opel C Kadett 1977mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bakfangere men skal selge bare ene og har div deler..kan kontaktes på 40455766 litt småbulker her og der, få senk og 13-14 hjul på...sinnsjukt for store hjul på 3 og 4 bilde hehe...ser ut som den offroad bilen:P

 

fin bil uansett;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff Kadett dette!!

 

Har vel både framm og bakfanger eg. Er ikkje strøke men greie vis du har planer om å lakke dei. Skal få med skiltlys. Trur og eg har innvendig dørhåndtak' date=' skal se etter hvis interesse![/quote']

Hei du;) jeg har ikke planer om og lakke fangerne, vill ha de i chrome. Hva skal du ha for bak fangeren og innvendig dørhåndtak da? Trenger håndtak både framm og bak, ivertfall fremme;)

 

Hvis noen som vet, jeg har slarke på høyre frammhjul, har sett på den sylinderen på styrestaget. Det er dem som er litt slapp, er det noe stramming på dette eller må jeg bytte hele styrestaget? Lyden kommer når jeg kjører rett framm og vensre svinger. Men er helt stilt i høyresvinger:confused: Det er samme lyd som om et hjullager er slapt. Men tror ikke det er hjulageret heller. Noen som kan noe om dette? Takker for alle gode svar:pray

VW Passat 1.8 syncro 1998mod. Opel C Kadett 1977mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bakfangere men skal selge bare ene og har div deler..kan kontaktes på 40455766 litt småbulker her og der, få senk og 13-14 hjul på...sinnsjukt for store hjul på 3 og 4 bilde hehe...ser ut som den offroad bilen:P

 

fin bil uansett;)

 

Er helt enig att de 17" er for store ja:respect De var på før jeg kjøpte, fikk ikke med de. Håper og finne felger etter hvert, og senkesett;) Lurer på om jeg skal senke 40mm eller 60mm. Må jo kjøpe dempere også hvis jeg skal senke 60mm...

VW Passat 1.8 syncro 1998mod. Opel C Kadett 1977mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du;) jeg har ikke planer om og lakke fangerne, vill ha de i chrome. Hva skal du ha for bak fangeren og innvendig dørhåndtak da? Trenger håndtak både framm og bak, ivertfall fremme;)

 

Hvis noen som vet, jeg har slarke på høyre frammhjul, har sett på den sylinderen på styrestaget. Det er dem som er litt slapp, er det noe stramming på dette eller må jeg bytte hele styrestaget? Lyden kommer når jeg kjører rett framm og vensre svinger. Men er helt stilt i høyresvinger:confused: Det er samme lyd som om et hjullager er slapt. Men tror ikke det er hjulageret heller. Noen som kan noe om dette? Takker for alle gode svar:pray

 

 

Du mener vel dørhåndak for høgre og venstre? Må sjå først om eg har, meiner å ha eit par liggende! Kan ta bilde av fangeren, den eine eg har trur eg ikkje er så galen i krommen, men hugsar ikkje om det er framme eller bak....

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig att de 17" er for store ja:respect De var på før jeg kjøpte, fikk ikke med de. Håper og finne felger etter hvert, og senkesett;) Lurer på om jeg skal senke 40mm eller 60mm. Må jo kjøpe dempere også hvis jeg skal senke 60mm...

 

vist du har veier som er som regel flate nok kan du ha 60/60 eller 85/70 og 13" med lavprofil;) har 60 60 fjærer og 13" og lavprofil og subber her og der vertfall..men tenkt å¨kjøpe 85/70 fjærer da for morroskyld;) :P

 

synst det e stiligt når det er noen tøffe krom felger og fks 15-16",så skamsenk sånn hjula er oppunder hjulbuene og skjermkantene ligger nedafor felga;) får litt chevette stuket då;P men da kan man ikkje ha så breie hjul da på orginale hjulbuer..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår