MBw202 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Først prøvde jeg en fra skroten i stad som skal være i orden. Men nå skjønner jeg ingenting. Når jeg ikke har koblet på LMM i det hele tatt sviver bilen greit, men når jeg kobler til den "nye" så er det så vidt den greier å komme seg litt opp i turtall og detter langt ned i turtall før den klarer å stabilisere seg på tomgang.. Så resatte jrg ECU'n, men da er det akkurat som sist, bare at hvis jeg kobler ut LMM så stopper bilen på tomgang og går ikke i det hele tatt. Med innkoblet "ny" LMM går den som forrige innlegg.. Skal det ikke egentlig bare være nok å skifte den? Bilen er en 96 mod. Mercedes C180 (w202). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 man må inn med diagnoseutstyr for å grunnstille massemåleren. Har hørt at man kan koble til den nye og kjøre XXX-antall km så skal den resette seg selv, men har aldri prøvd det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBw202 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 MEN hvis lambdasonden er gåen og jeg satt på en fungerende LMM.. Da ville jeg fått denne oppførselen? Med tanke på at ECU'n sikkert har gått i reserve modus :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBw202 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Hva er egentlig normal spenning ut fra lambdasonden? Etter et par minutter på tomgang (motoren var varm fra før) fikk jeg litt over 0.2V når jeg målte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.