intransfer Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Hei, jeg har en Polo 2001 (kjørt ca 50000 km) som lager en jevn motoraktig ulyd når hastigheten passerer 60, når hastigheten passerer 90 begynner det å vibrere bak i bilen, over 100 tørr jeg ikke gå. Lyden kommer i alle gir og med samme lyd frekvens uansett turtall og gir. Lyden forsvinner ikke om jeg trykker inn kløtsjen eller om jeg slipper gassen. Det er hastigheten som avgjør. Noen som har noen tips? Hilsen en som har brukt 26 høvdinger i år på div rep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hjullager? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 hmmm...ja lageret kanskje. Eller så er ikke felgen skikkelig skrudd fast, men da ville den nok kanskje ha løsnet for lenge siden:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Rimelig sikker på at det er hjullager ja... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intransfer Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Takk for svar alle sammen. Det var et av hjullagrene bak som var ødelagt. Det er nå byttet og ulyden er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg