Wachoff Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei! Har en 90-mod Audi 90 Coupe Quattro som jeg nettopp skifta støtdempere foran på. Det var montert oljedempere på den fra før, men monterte nye gassdempere nå. Men når jeg prøvde bilen så kom det noen dunkelyder fra begge sidene når jeg kjørte i humper. Er jo en glipe i mellom dempertårnet og den koppen, som visst skal være der. Men jeg er sikker på at det er dette som dunker så fælt. Tar jeg helt feil nå? Og hvis ikke, hva kan gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Byttet du fjærbeinlager samtidigt?. Hvis ikke er det nok disse som lager lyden. Kan også være at du ikke har strammet disse hardt nok. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachoff Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Bytta ikke fjærbeinslager, da disse virket greit. Hadde ikke problemer med dem før jeg bytta dempere uansett. Stramme godt til gjorde jeg også. Strammet fjæra såpass mye sammen at skruen lett gikk til bunns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg