Ramidaman Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Her e problemet...bilen min drar ikke i oppoverbakker i det hele tatt...og om vinteren er det en sensasjon om noen får bilen min opp et fjellstykke. Det føles som den er "pysete"... Noen som vet hva feilen er? =/ Har nytt luffilter, samt nye tennplugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Du må gi mer info om biltype, årsmodell, motor og girkasse for at vi skal kunne hjelpe. Jo mer, jo bedre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramidaman Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 1992 Modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Du må gi mer info om biltype, årsmodell, motor og girkasse for at vi skal kunne hjelpe. Jo mer, jo bedre. 1992 Modell. Les hva jeg skriver da. Greit, da vet vi at det er 92-modell. Det kan fremdeles være 3-4 forskjellige motorer, automat eller manuell girkasse, osv... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Om den fjusker kan det være pluggledninger, coil, rotor eller fordelerlokk, mao. dårlig tenning. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramidaman Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 2.0L, Manuell, Bensin, Hva mer trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg