skitpeis Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 hei. jeg lurer på å legge et anlegg i bilen, men jeg er helt grønn når det gjelder høytalere, forsterkere og kabler osv. jeg tenkte på å skaffe meg et enkelt anlegg, nå i begynnelsen værtfall. Bilen er en 1990 Mercedes ce230. noen som kanskje har lagt anlegg i en før? For en stund sia hadde jeg tenkt å skaffe meg 2 forsterkere fra Soundmagus, 1 til bass og 1 til fire andre "vanlige" høytalere, men jeg finner ikke noen som selger Soundmagus lengere. De virket veldig greie og rimelige. så jeg lurer på om det er noen som har tips om andre rimelig anlegg? alle tips og annet help tas hjertlig imot! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Brl.se Sjekk ut "GAS" anlegga. Bra og #OK# pris, får meget bra anlegg for 10 store lapper der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Det fineste er jo og ha alt i samme merke og farge vill eg sei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 takk for svar :) ja, er enig i det, så jeg får prøve å få alt i samme merke. du har vel ikke no link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Brl.se sia har ikkje link funksjon :( men fant dette http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=233&katid=40&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok Sykt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Den pakka + http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6943&katid=172&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok Da er anlegge i boks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 (endret) hehe:) nå fant du no fete greier her! i den Boss BV-9972 er det jo 4x85 watt. er det greit til 4 vanlige høytalere? også kan jeg kjøpe en litt dyrere forsterker og bass? eller åssen blir det:S kan kanskje bruke den til å "styre" de valige høytalerene fram til jeg får råd til mer? Endret September 4, 2009 av skitpeis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Spilleren klarer fint 4 vanlige... Liker best og kjøpe slike pakker, da er alt i likt design, og leverandøren lager pakka slik at forsterkeren klarer og drive høytaldrene og bassen. Dumt de ikke var med spiller i den pakka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 2 X 12" basser slår bra i bilen de og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 den jbl pakken har ALT for liten sub-forsterker Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Lol, det der er jo bare søppel, kjøp deg noe ok med en gang, og hold deg unna GAS og Boss... Jeg har forresten noe soundmagus ;) Spilleren klarer IKKE 4 høyttalere sammen med sub, så du trenger forsterker der også, ihvertfall til fronthøyttalere. Det er heller ingen fordel å kjøpe alt i samme merke, da noen har bra høyttalere, noen er bra på forsterkere osv... Hvori landet bor du ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 (endret) heh. ok.. hvordan synes du soundmagus er i forhold til pris? jeg burde ha 2 forsterkere? 1 til bass og en til høytalerene? veit du om noen bra merker på forsterkere, høytalere og bass`er som ikke er blandt de dyreste? jeg bor i Vestfold, Larvik Endret September 5, 2009 av skitpeis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Det kommer helt ann på hvor mye penger du skal bruke på dette, og om du skal ha ALT, ink spiller... Soundmagus gir forholdsvis mye for pengene, men jeg ville ikke hatt soundmagus til annet enn sub... Bor selv mellom Tønsberg og Horten, og jeg har et par soundmagus monoforsterkere,og en audison forsterker du kan få til en grei pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Og til Audison'en kobler du høyttalere som faktisk passer direkte i en W124; Rainbows IQ120 til tusenlappen pr. par... Så er du ihvertfall sikret en musikalsk basiskvalitet, så kan forkjellige bassløsninger vurderes i neste omgang. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitpeis Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Det kommer helt ann på hvor mye penger du skal bruke på dette, og om du skal ha ALT, ink spiller... Soundmagus gir forholdsvis mye for pengene, men jeg ville ikke hatt soundmagus til annet enn sub... Bor selv mellom Tønsberg og Horten, og jeg har et par soundmagus monoforsterkere,og en audison forsterker du kan få til en grei pris ;) ja, det høres jo greit ut. kan du sende noen linker til forsterkerene og/eller bilder og litt mer info? =P og hva du vil ha for de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg