Frode91 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Nettop kjøpt min første bil, en opel vectra -95 modell, 2 liter. Når eg kjøpte den viste selgeren en slange som går fra luftfileteret til motoren, som er teipet, vil helst ikke få fullt av drit inn i motoren. Så kan noen vææær så snill og fortelle meg hva den heter denne såkalte "slangen", så eg kan kjøpe meg en ny en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Bilder sier mer enn 1000 ord heter det... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Stikk til nærmeste huggeri og finn en som er hel og fin ; ) Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Belgen du tenker på? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode91 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Var på en selvplukk forhandler og fikk en helt strøken en til 50 lappen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg