janneroy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Jeg kjøpte en saab 900SE for en stund siden. Problemet er at når jeg kjører, plutselig tennes alle lampene på dashbordet og speedometer og andre visere faller. Dette varer ca 1 til 2 sekunder. Hva kan feilen være? Så er det bensin måleren den viser forskjellig fra gang til gang når jeg starter bilen. enkelte ganger står den på reserve og det virker inn på kjørecomputeren. og får ikke kjørecomputeren til å vise under literen. men kjører på ca. 0,85. noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Høres ut som dårlig jording av selve bilen. Blir hovedlysene også svake? Da kan det være så enkelt som å rense batteripolene og klemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janneroy Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hmm skal prøve det. Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg