Iversen88 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Noen som har eller vet om en Galant '88-'89 med 4WD som står? Trenger sårt bremsekalippere bak til en sånn, har søkt på bruktbildeler.com og nye kosta over ca 2500,-. Så lenge håndbrekket kjennest ut som det fungerer bra så er jeg fornøyd. Før jeg prøver repsett. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Prøv også: http://www.nbfbildeler.no/default.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1 Søk på ebay! biltema har kanskje noe? Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Nå vet ikke jeg om det er samme kaliper på 2wd og 4wd, men hvis det er det er disse fryktelig dårlige, og fryktelig dyre(men det har du jo skjønt) Jeg hadde en 2wd, og kjøpte ny kaliper på bilxtra for rundt 900 kr. Tror ikke du får det billigere, og jeg ville ikke kjøpt dette brukt da de, som sagt, er generelt dårlige. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Nå vet ikke jeg om det er samme kaliper på 2wd og 4wd, men hvis det er det er disse fryktelig dårlige, og fryktelig dyre(men det har du jo skjønt) Jeg hadde en 2wd, og kjøpte ny kaliper på bilxtra for rundt 900 kr. Tror ikke du får det billigere, og jeg ville ikke kjøpt dette brukt da de, som sagt, er generelt dårlige. Er ikke samme nei, har prøvd. Var bare en liiiten forskjell selvsagt... Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Har ikke brukt eBay før men fant ingen kalipere på .com Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 er du medlem i mitsubishi-klubben eller? Mulig noen der har noe... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDingDong Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Har ikke brukt eBay før men fant ingen kalipere på .com Finner ikke mye deler på ebay.com Prøv denne ebay linken til motors.ebay.com: http://www.motors.ebay.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Finnest ikke kalippere der heller:( Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg