nmuren48 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Har byttet ut min Concertspiller med en Rns-e og har fått solgt Concertspilleren, men han som skal kjøpe den må vel ha tyverisikkring-koden regner jeg med? hvordan finner jeg denne? Bilen den stod i er en a4 2004mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Den får du den gratis av Møller. Kan være en idé å ta en titt i instruksjonsboken først, da det kan tenkes at du finner den der. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Den får du den gratis av Møller. Kan være en idé å ta en titt i instruksjonsboken først, da det kan tenkes at du finner den der. :) Har faktisk ikke sjekket denne, Men tviler på dette da Audi har vel konkludert med att tyven hadde vist om dette og nappet med seg instruksjonsboken om han ville rappet spilleren!? I så tilfelle er det lite vits i denne koden! Må vel til Møller -djevlene tenker jeg?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Den får du den gratis av Møller. Kan være en idé å ta en titt i instruksjonsboken først, da det kan tenkes at du finner den der. :) Sendte mail til møller å spurte om hvor jeg kan finne koden, de sa att bilen må inn på verksted for å kobles på et system å logges på fabrikken i tyskland for å få ut koden samt endre Vin-nr som enheten er registrert på! Syke greier! Men men, ikke mitt problem egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Har faktisk ikke sjekket denne, Men tviler på dette da Audi har vel konkludert med att tyven hadde vist om dette og nappet med seg instruksjonsboken om han ville rappet spilleren!? I så tilfelle er det lite vits i denne koden! Må vel til Møller -djevlene tenker jeg?... Den står skrevet på en side, men den er laget slik at man skal rive den ut og legge den hjemme. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Den står skrevet på en side, men den er laget slik at man skal rive den ut og legge den hjemme. du hadde faktisk rett:-p fant koden inne i bruksanvisningen for radioen:-P Merkelig att møller ikke vet hva de snakker om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg