dj_hunter Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) Hei har kjøpt noen støpte Mahle stepmler komplette med ringer.Dei har en størelse på 96,6. Så lurer jeg på hvordan det er og bruke disse i en 230FK motor der stemplene er på 96?Må jo da selvsagt borre blokka men er det til og anbefale?Eller bør jeg finne noen andre stempler?har tenkt en effekt på ca 250-330HK.Håper på god hjelp:) Har: h-råder,grenrør,vx3-kam og cosworth... Endret September 2, 2009 av dj_hunter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 bruk orginale, er gode nok=) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_hunter Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 bruk orginale, er gode nok=) Men tenkte gjøre ferdig bunn delen for har h-råder,så har jeg disse stemplene men er litt usikker på hvordan det fungerer med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 fungerer utmerket de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_hunter Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 fungerer utmerket de. så da er det bare og sende blokka til borring og montere råder og stepmler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 om de har rett mål så du får rett slag lengde så ja. mahle stempler er kjent som kvalitet så det er ikke noe dårlig valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_hunter Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 om de har rett mål så du får rett slag lengde så ja. mahle stempler er kjent som kvalitet så det er ikke noe dårlig valg. med tanke på at dei er støpte og ikke smidde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg