Thunder Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Er innom der å sjekker og ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Lakket speil kåpene i helgen og lakket den listen der skiltlysene er montert. Ser bra ut. Men ikke tatt noe bilde av det enda. Har også bestilt nye krommete dørhåndtak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 En laaaaaaang vinter er over og jeg kunne ikke venter særlig lenger med å få på sommerdekkene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Kult! Frister å ta frem sommerdekkene her også, men fremdeles litt ustabilt vær i Trondheim :p Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 lakk kanten på felgen samme farge som bilen, det gjør seg! Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Har vurdert det men det er andre ting som står på tapetet før det i så fall. Bruken bilen daglig til og fra jobb og delvis på jobb og. Har mest lyst på coilovers. bilen er nå godkjent med senkesett og felger og dekk. Fått film på siderutene framme og nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Da har jeg bestilt meg ny frontleppe til bilen. Blir nok til at jeg investerer i lakksprøyte og lakkerer frontfanger, grill og bakfanger når jeg først er i siget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Tøff bil! :) Hvor har du bestilt frontleppen? Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Veldig dårlig bilde da men men... Nå står det å tørker og i morgen skal jeg etter planen lakkere hele fronten, grillen osv. BS Bildeler selger denne fangern mener jeg. Jeg har tatt den inn direkte fra produsent.:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Har forresten bygget om til bixenon i hovedlys og LED pærer i park og grøftelys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg