LeoNico Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Hei, var ute å kjørte på fredag da jeg fant ut at xenonpæren på passasjersiden ikke lyste mer, har fått en del falske feilmeldinger om det på kontrolldisplayet før, men nå var den faktisk sann. Tingen er at jeg ikke helt kan tro at pæren har gått, den har aldri lyst rødt, som noen sier den gjør før den ryker. Og når jeg skrur på lysene, lyser den i et halvt sekund (perfekt lys) før den slår seg av. Jeg var uheldig å kjøre på en feit dump i 80 km/t, som bånna demperne.. Kan dette være grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Det har ikke vært en feil med pæra hele tiden da? Siden den har varslet deg. Produksjonsfeil forekommer vet du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Berre bytt om pærene på venstre og høgre side. Er ikkje verre enn det! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Jeg var uheldig å kjøre på en feit dump i 80 km/t, som bånna demperne.. Kan dette være grunnen? Kan hende du vraka de "sensorene" som sitter på bakaksel og bærebru foran? Men lyset skal vel kanskje ikke slutte å funke av den grunn.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Takk, skal prøve å bytte om pærene.. TL3518: Legg merke til en svart vectra med bare ett xenonlys.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg