Staven Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Hei. Jeg har en Mitsubishi Eclipse 1995 modell. I går så begynte den å jukse å når jeg kjører. Jeg tror det kan vere noe med CO2 innstillinga. For de stilte den på EU. Men er det noen som vet hvor jeg stiller den innstillinga på denne type bil?.. Eller kan det vere noe med tennpluggene for de så litt slitt ut. Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Hei. Jeg har en Mitsubishi Eclipse 1995 modell. I går så begynte den å jukse å når jeg kjører. Jeg tror det kan vere noe med CO2 innstillinga. For de stilte den på EU. Men er det noen som vet hvor jeg stiller den innstillinga på denne type bil?.. Eller kan det vere noe med tennpluggene for de så litt slitt ut. Mvh Stian Nå er ikke jeg noen stor Mitsubishi ekspert, men jeg betviler sterkt at det er mulig å stille Co2 nivået på denne bare sånn helt uten videre. Styres nok av lambdaverdier, temperatursensor mm.. Du er muligens inne på løsningen allerede, hvis det ikke har vært foretatt noen form for service på bilen så er nok det første skritt. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg