Zimmern86 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 (endret) Har kjøpt ny tv, og selgeren fikk lurt på meg en slik skjøtekontakt som gjør at strømmen inn til tv ikke får noe overspenning, samt sikker mot lynnedslag. Spørsmålet er da, hvordan koble den? Jeg har en kabel som skal inn bak tv`n, og til selve skjøtekontakten, og fra skjøtekontakten til kabeltv boksen i veggen i huset!! problemet er at det ikke passer! ene kabelen setter jeg inn bak tv`n, og andre enden av kabeln skal til selve skjøtekontakten (in/out) men passer ikke i skjøtekontaketn.:uhhmmwhat?: Noen som har erfaringer? Mulig dårlig forklart=p Endret August 30, 2009 av Zimmern86 Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Om kabelen ikke passer er det bare å fortelle selgeren dette og enten bytte skjøtekabelen eller få refundert pengene. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 har du bilde av denna kabelen da? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg