Krazy Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Skal kjøpe meg ny bil og vil helst at den skal være like liten som Poloen jeg har nå. Bruker Toyota Carolla biler å være små eller store? Modellen jeg planlegger å kjøpe er 1996 modell. Hvordan er de i høyden? Har ganske lang overkropp i forhold til beinlenge. Er 185cm høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 vi kan bytte ;) jeg har polo til salgs ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Jeg er 195, og har ingen problemer med å få plass i en corolla av generasjonen du nevner. Men det blir ikke mye plass i baksetet på plassen bak meg da :) Sålenge du ikke har folk der, går det helt fint. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Men det blir ikke mye plass i baksetet på plassen bak meg da :) Hehe kun førersetet jeg lurer på, det andre driter vi i;) Så lenge dama har plass foran med meg så er alt bra;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg