pussywagon Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 hei,har en 2001 passat tdi som er "chippet" ved en eventuell kontroll av vegvesenet vil jeg da ønske jeg kunne sette bilen i nødmodus,slik at effekten blir veldig lav.noen som har noen tips angående dette,eller hvordan jeg senker effekten raskt? ser på finn.no at en person selger slik info. for kr500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 noen forslag (som jeg ikke har prøvd, men bare kom på nå): bryter som kutter jord eller signal fra f.eks massemåler (dersom bilen har det), evt. mapsensor. kutte signalet mellom tempsensor og hjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Bryter som kontrollerer ett relè som kutter signal fra kamsensor, kan og bryte strømmen til motorfeillampa så den ikke tennes. Da vil bilen gå i nødmodus og ikke h sekvensiell innsprøytning på de fleste biler, altså redusert effekt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg