CrazyLoff Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 hei. Vart litt uheldig her om dagen og kjørte utfor veien og ut i grøfta. Politiet ble kontaktet og kom til stedet etterhvert. De sa att jeg ville antakeligvis få bot for uaktsom kjøring.. Kan dette ha noe innvirkning på forsikringen? Bilen ble kondemnert.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Kjører du av veien eller noe slikt, så får man NESTEN automatisk forelegg for uaktsom kjøring, man burde ikke gjort som man gjorde, og da er det uaktsom kjøring, og beviset er jo at det gikk galt, ikke sant. Bør ikke ha noen innvirkning på saken, men mener du at det ikke var uaktsom kjøring ville jeg i det minste tatt en telefon til en advokat og forklart deg, er sure de pengene til den bota, og iallefall når det ofte er uten grunn. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 om det var din feil mister du vel en del av bonusen din, tror det er 20 eller 30 % Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Japp er 30% bonus jeg mister.. Blir litt dyrere og kjøpe ny bil nå :P Er det mye penger i bot for uaktsom kjøring? har hørt 8000 jeg :S Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Jeg fikk 5000,- men det kan variere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Størrelsen på boten skal gjennspeile i hvilken grad kjøringen var uaktsom. Altså breisladd i en rundkjøring kl 4. på natta og ingen biler i nærheten vil gi en lavere straff en å gjøre det samme i sinsenkrysset klokkka 4 tirsdag ettermiddag. Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Var i avhør for ett par uker siden. Da kom vi fram til att jeg skulle få en bot på 5000 kr pga uaktsom kjøring.. I dag fikk jeg brev i fra politiet om att jeg hadde fått bot osv.. men det stod også att jeg ble fratatt førerkortet i 3 månder.. Fan assa.. Var jo ikke dette vi ble enige om på avhøret.. Noe jeg kan gjøre eller er det bare og godta alt og ha 3 ufattelige kjipe måneder ? Takker for svar. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg