kejo31 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Har en Audi A4 1.9 Tdi, 1996 mod Kom hjem i dag, sto på steinene utenfor å ventet på at porten skulle åpne seg, kjørte bilen inn. Og når jeg kom ut så jeg noen dråper med olje på steinene. Bøyde meg under for å se, og så at det lakk olje fra turboen. Tok av slangen som går fra turbo til innsug, men fant ingen olje der, så da er det vel ikke selve turboen det er noe galt med? Greier ikke å se hvor det lekker fra, så er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Lommelykt og speil:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Mulig oljesmøringa til turboen er løs/lekk, det var den iallefall på varebilen min når jeg fikk den :) stramma den, og har blitt brukbart nå.. lekker nå og da, men det er bare å etterstramme litt. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg