-kaje- Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Lurer på om den dimmen går, eventuelt 215/35/17, tenker da på inpresse, om dekke tar borti fjærbein osv, er senka 60. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 om den ikke tar i fjærbein er jeg ganske sikker på at det kommer til å subbe godt Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 er forbanna stiv, å ska kutte i hjulbuene forran... ikke g60 breddere da, gti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Har hatt 9x16 ET 15 bak og 30 foran med 215/40. Banka litt i buene og det funka som snus. Så hvis ikke det der går er noe fryktelig galt! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Da burde det jo gå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Men 17" felg på golf 2 da? blir dette noe pent da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Kjente en som hadde 20" på en einser. De gikk det å... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Men 17" felg på golf 2 da? blir dette noe pent da? The bigger the better :d Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Men 17" felg på golf 2 da? blir dette noe pent da? det jeg også lurer litt på, kansje litt stort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 det jeg også lurer litt på, kansje litt stort.. Penere med 15"-16" felg og mere senk, men 17 går, det er ikke det... Kjører faktisk nå med 17" felg pga at jeg giddet ikke kjøpe nye felger nå rett før vinteren (De på avataren) Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg