zachariassen Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hei, jeg skal til Tysklandtil torsdag og lurer i den forbindelse på hvor jeg skal henvende meg med tanke på kjøp av deler. skal jo være så bilig der.. Mens jeg er i Tyskland vurderer jeg også å chippe, men den har rulla 290 000 nå og lurer litt på om det er helt trygt å chippe da? isåfall hva må jeg gjøre før jeg chipper? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Jeg har sjekket verkstedsprisene på Audi Flensburg, der var verkstedsarbeid veldig dyrt iallefall.. Det billigste er vel å kjøpe deler til en adresse der, og hente alt når du kommer dit. Ebay.de? :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Hmm. Er ikke noe sted man kan gå å handle deler da? Noen som vet noe om det med chip da? Er det trygt? Eller hva må jeg gjøre for at det skal være trygt? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg