Sn0mann Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) Hei, Vurderer å selge de felgene jeg har for øyeblikket på min Golf IV Stv. Disse er kjempe pene, og har ikke noen form for styggheter i seg (Dvs, ingen hakk, ujevnheter, kantkjøring e.l). De er blitt brukt gjennom perioden Mai i fjor til September, og Mai i år og til nå. Felg-info: 2stk 8x18" 2stk 9x18" ET40 - har brukt 10mm spacer foran og 5mm spacer bak (kan følge med mot et lite tillegg i pris) Dekk-info: 8x18" felgene er skodd med 215/35/18 og er ubetydelig brukt. Holder iallefall to sesonger til (iallefall med min bruk). Nankang NS-II. 9x18" felgene er skodd med 215/40/18 og er også minimalt brukt. Federal S757(?? eller noe i den dur) BILDER: Hadde tenkt meg en pris rundt 8500,- Hilsen, VegardAA Endret November 25, 2009 av Sn0mann Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Andre bilder av når de ble kjøpt: Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 bud tikket inn på 7000 Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Har du solgt hjula eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikardt Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 solgt felgene? :) Siter 2001 Skoda VRS 2003 VW PASSAT 1.9TDI 1984 Pontiac Trans Am *byttet* + 11 andre biler som er solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 hei, beklager litt sent svar her - vært på jakt :> Disse ble ikke solgt, så er fremdeles her :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Du har PM. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Felga solgt? har gummi selv. Om vi blir enige om en vettug pris skal jeg hente dem på dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Selger de nok kùn med gummi og hele smøra dessverre :-) EDIT: Har gått opp ett hakk i størrelse, ellers sku jeg gjerne tatt vare på dekka Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Bump :-) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 er de solgt? eventulet noen bud på de? Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Heisann dagefje, Fått bud på 5500,- med dekk // nå skal det sies at jeg helst selger disse kun med dekk :-) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 okei. du er sikekrt ikke int. i bytte, men kan jo spørre.. har 19" TSW refleks, 5-100/112 med 215/35-19. ved kjøp, hvor kan de da eventuelt hentes? Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Har dessverre plukket ut noen som blir neste sessongs felger, så det er nok bare aktuelt med salg for min del :-/ Men takk for tilbudet! Hmm.. Ser du bor i Larvik.. Jeg bor i Hønefoss for øyeblikket, så kan sikkret møte deg på halvveien, dvs Drammen eller noe iden dur kanskje..? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 6000,- for hjula med spacerene, og en rask avgjørelse? Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg