Nethemeg Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Er det bare meg, el ser de to bilene helt like ut?? Noen som vet hva forskjellen er?:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kewkew Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Nei, de ser ikke helt like ut. Siter - Audi A6 2.6 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nethemeg Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 De skifter ofte bare små detaljer når de driver å bytter modeller seg imellom. Se på daihatsu Sirion og "nye" Subaru justy. Justyen er den samme bilen,bare uten endel smådetaljer... Ikke skjønner jeg hva produsentene driver med.. Men miljøvennlig er det jo..hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Er det bare meg, el ser de to bilene helt like ut??Noen som vet hva forskjellen er?:crazysant: Du må ikke glemme Toyota Aygo. ;) De tre er vel igrunn samme bilen med litt forskjellige ansikter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nethemeg Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Du må ikke glemme Toyota Aygo. ;) De tre er vel igrunn sammebilen med litt forskjellige ansikter. Hehe, så faktisk det etter jeg skrev dette innlegget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg