Ares1234 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 har kjøpt meg en 1995 golf 3, rolling stones. lurer på om det er sentrallås på de? virker ihvertfall ikke på min hvis det er;) får ikke låst bagasjedøra, er litt irriterende. tørr ikke sette inn anlegget før jeg kan låse den. har bare en nøkkel til bilen, og den passer ikke...-.- fant en plass at vakumpumpa skulle være under lykta bake, på høyresida, men fant ikke noe der...-.- bare å skifte lås bake da eller? så fremst det ikke er sentrallås da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Hvis den låser alle andre dører så er det sentrallås. Sjekk at vakumslangen ikke har fallt av på bakluka. Er bare å åpne dekselet på innsiden av luka så kommer du til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Pleier ikke å være sentrallås på disse nei... Bagasjeromslåsen er en svakhet på golf, men de er ikke så dyre. Tror de selger på mekonomen og slike steder. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 min sentrallås ligger bare å pumper, lekasje ein plass da eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Jepp, da lekker det. Hør etter susingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 åkei.. må vell gå gjennom heile systeme da. kan jo lekke hvor som helst :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg