Rat Fink Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Sjekk ut denne linken... litt grom lyd for en til å glemme vinteren noen minutter.....:D http://www.chello.nl/~c.vandetillaart/videos/jimmywhitevideo.wmv Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Rat Fink Sjekk ut denne linken... litt grom lyd for en til å glemme vinteren noen minutter.....:D http://www.chello.nl/~c.vandetillaart/videos/jimmywhitevideo.wmv ja det må jeg si!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 brom brom brom brom, som musikk for ørene ! Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 musikk? Dragster lyd... Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latsæbb Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Var nok til at mine nakkehår reiste seg ihvertfall :eek: :eek: Siter 96' Nissan Almera 1.6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 mmmmm, gammel hemi! 354/392? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Sitter å hører på gromlyden å kommer på en "røver historie" som det kanskje går an å komme med.... For noen år tilbake var jeg og en til ute og testet lite grann etter et motor bytte i et tidligere prosjekt..hadde bare montert headers og tenkte at vi skulle "lure" oss bort på lokale bensin stasjonen for å tanke litt...det var ikke så gæernt leven med minimalt gass pådrag... på turen tilbake vrengte vi ut på E6 en og i det vi skal smyge oss utpå passerer en sierra i freskt driv.... og du vet da ble det litt pådrag... men forden han hadde nok tråkka flat han for det tok ei lita stønd før vi nåddn igjen..men da hadde vi flat gjern på åpne headders forbi forden i brukbar fart.... tror han fikk seg en liten overaskelse av lyden når vi passerte...;) Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Rat Fink Sitter å hører på gromlyden å kommer på en "røver historie" som det kanskje går an å komme med.... For noen år tilbake var jeg og en til ute og testet lite grann etter et motor bytte i et tidligere prosjekt..hadde bare montert headers og tenkte at vi skulle "lure" oss bort på lokale bensin stasjonen for å tanke litt...det var ikke så gæernt leven med minimalt gass pådrag... på turen tilbake vrengte vi ut på E6 en og i det vi skal smyge oss utpå passerer en sierra i freskt driv.... og du vet da ble det litt pådrag... men forden han hadde nok tråkka flat han for det tok ei lita stønd før vi nåddn igjen..men da hadde vi flat gjern på åpne headders forbi forden i brukbar fart.... tror han fikk seg en liten overaskelse av lyden når vi passerte...;) hehe.. herlig Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Rat Fink Sitter å hører på gromlyden å kommer på en "røver historie" som det kanskje går an å komme med.... For noen år tilbake var jeg og en til ute og testet lite grann etter et motor bytte i et tidligere prosjekt..hadde bare montert headers og tenkte at vi skulle "lure" oss bort på lokale bensin stasjonen for å tanke litt...det var ikke så gæernt leven med minimalt gass pådrag... på turen tilbake vrengte vi ut på E6 en og i det vi skal smyge oss utpå passerer en sierra i freskt driv.... og du vet da ble det litt pådrag... men forden han hadde nok tråkka flat han for det tok ei lita stønd før vi nåddn igjen..men da hadde vi flat gjern på åpne headders forbi forden i brukbar fart.... tror han fikk seg en liten overaskelse av lyden når vi passerte...;) Heheh, har a kjørt "littegrann" på headers jeg og :D Som du sier det var ikke så fryktelig bråkete når jeg hadde lite pådrag, men da j trampa i bånn..... -Det brøla godt ;) Det var faktisk VELDIG mange som holdt for øra da jeg kjørte forbi dem.. Fikk oxo klager av folk jeg kjenner på at vinduene i huset dems rista godt da jeg kjørte forbi.. Synes det var drittfett jeg :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 fy faen for en bil! det er slike biler som får meg til å innse hvor utrolig mye jeg HATER riskokere og nazikasser Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 her er gromlyd fra en 74 Pontiac Trans Am SD455. Og her er en miniburnout i garasjen av samme bilen. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Rat Fink Sjekk ut denne linken... litt grom lyd for en til å glemme vinteren noen minutter.....:D http://www.chello.nl/~c.vandetillaart/videos/jimmywhitevideo.wmv :eek: :eek: :eek:FY FAEN FOR EN DEILIG LYD!!! :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 fy faen ass!!! du redda uka mi med den lyden! "den siste muskelbilen" lever opp til sitt velfortjente rykte!!! du har vel ikke lyst til å komme ut på nesodden i sommer med pontiacen a??? hehe... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Det kan jeg vell gjøre, må bare få fingern ut av ræva å få satt motoren i bilen. En litt varmere garasje kunne nok hjelpe :rolleyes: Forøvrig ikke mye som minner om smog og 8:1 i comp på SDen. Koser meg med tanken på at det måtte 17 år og 60 000$ før noe annet amerikansk greide å stille opp mot den.. (Corvette) Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 skal se om jeg ikke klarer å få noe film eller lyd fra broderens chevelle når den kommer på veien.... en 700hk 454 er nødt til å lage lyd :D:D mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg