Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Jooey skal regge golfen min til sommeren, har ikke skilt nå siden jeg ikke blir 18 før juli.. fan ass.. får håpe de sommler så jeg ikke får de nye skiltene! hvis du regger bilen før du fyller 18, så slipper du ungdoms tillegget! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 bil skilt skal etter min mening kun inneholde de 2 grunnfargene, nemlig sort og hvit (jada jeg vet at de ikke kalles "farger") Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 skal ikke regge den på meg uanseth.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Da er du dum. Bedre å betale ungdomstillegget og samle bonus. (du får tilbake ungdomstillegget når du fyller 23 hos de fleste selskapene). For når du blir 23 og skal ha bilen på deg selv så kan man ikke dra over bonus lengre, man kunne det før. Altså når moren din har 100% så har du kun 20% når du er 23 istedet for å ha kanskje 50 - 60% bonus når du er 23.. Tenk litt langsiktig enn å være grådig til å begynne med... Ungdomstillegget får du uansett igjen hvis du har det rette selskapet... Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 er kansje lurt å begynne å samle opp bonus nå, men det har jeg ikke råd til... jeg og en kompis sjekka litt priser, en fiesta 1.1 reggistrert på han kosta 7000 i året.. for ansvarsforsikkring! jeg gidde ikke blakke meg for å samle bonus.. har bedre rå til slikt når jeg er 23\25 enn jeg har nå.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 MÅ man gå over til å bruke den nye typen skilt hvis en bare har de vanlige, gamle? Må en betale mye isåfall? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 ingen MÅ vell bytte..om du allerede har skilt får du vell beholde dem.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Mandel hvis du regger bilen før du fyller 18, så slipper du ungdoms tillegget! Har du en link tile en side hvor dette står?Gjelder dette alle selskaper? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Det går, fordi at datasystemet ikke takler folk under 18, Vet om en jeg også. EDIT: Du sparer bare et år da. For neste år får du tillegget.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_mk2 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 hehehe slapp av di sjeltan har jo "kappepotensiale" ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Burde jo ikke være rare jobben å bare modifisere skiltet ved å maskere alt som ikke er blått å så bare pusse litt ned, og lakke den blåe biten med hvit matt lakk... smal sak:) Men ja fy faen at det går ann lage noe sånt, glorete som bare juling.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg