Ja__9 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hei. Har en passat 98-mod som jeg vil skifte olje og filter på automatkassen. Spm er: Spesialverktøy? fremgangsmåte? oljetype? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 bump, ingen vag mekaniker her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 30 visninger og ingen svar?! hva sjer:zzzz: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Søk og leit litt på http://www.passatworld.com Du skal bruke VAG sin egen orginalolje eller en Esso olje som heter LT71141 eller en annen olje som er kompatibel med denne. Det eneste jeg vet at olja er vanskelig å få tak i for mannen i gata og er svindyr. Kontakt transtec på Bryne, så kan de gi deg fornudtige svar på det du lurer om angående denne jobben. De har også fornuftig pris på olje og filter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Søk og leit litt på http://www.passatworld.com Du skal bruke VAG sin egen orginalolje eller en Esso olje som heter LT71141 eller en annen olje som er kompatibel med denne. Det eneste jeg vet at olja er vanskelig å få tak i for mannen i gata og er svindyr. Kontakt transtec på Bryne, så kan de gi deg fornudtige svar på det du lurer om angående denne jobben. De har også fornuftig pris på olje og filter. Ok. Takk for svar:well: Er lærling som bilmekaniker på Ford, så jeg pleier å ha god tilgang på deler og slikt. Men den olja var ikke så lett å få tak i visst. Møller vil jo helst ha bilen inn selv å gjøre jobben men det kosta jo 4000 kr å få bytta den. Men jeg skal ta en tur innom transtec, skal til Bryne til Helga faktisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg