HabueN Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 (endret) Heisann. Jeg har ganske lite peiling på stereo o.l. Så jeg tenkte å spørre dere her.. :) Jeg har kjøpt meg en Ford Mondeo stv hvor jeg skal bytte anlegg i. Vil først fokusere på høyttalere forran og bak, og CD-Spiller. Denne vil jeg ha med AUX-In i fronten. USB er ikke et must med er plus. Vil ikke påkoste dette så altfor mye, 3-4 tusen kanskje. Så vil forsterker og Sub komme senere.. :) Har dere noen anbefalinger til dette? =) Hadde vært kanon. :) Så på denne pakken. Er den noe god? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=235&katid=40&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok På forrhånt Takk -HabueN Endret August 23, 2009 av HabueN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Velkommen til forumet! birthday 6x9" får du kanskje plass til i bakdørene, men det er jo ikke verre enn å kjøpe riktig størrelse med en gang både foran og bak; 5x7". Foran et komponentsett: og bak holder vel et vanlig koaksialt-sett: Med en JVC-spiller: er du i mål på 3.726,- herfra, og har kvalitet installert fra første krone. Alltid det mest lønnsomme. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HabueN Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Velkommen til forumet! birthday 6x9" får du kanskje plass til i bakdørene, men det er jo ikke verre enn å kjøpe riktig størrelse med en gang både foran og bak; 5x7". Foran et komponentsett: og bak holder vel et vanlig koaksialt-sett: Med en JVC-spiller: er du i mål på 3.726,- herfra, og har kvalitet installert fra første krone. Alltid det mest lønnsomme. ;) Takk for det. :) Jeg har lite peiling.. :) Holder det med den jvc spilleren for å kjøre høy lyd og slikt? ikke noe forsterker som trengs? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Det var jo du som ville begynne et sted dah... ;) Den duger til å gi lyd nå, så tar du heller og utvider med en forsterker senere som du nevnte. Det blir "alltid" bedre (og høyere) lyd med en separat forsterker. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg