tusil Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 jeg her kjøpt vinge(liten list) og øyelokk til min bora, og lurer på om noen kan lakke dette for meg i hedmark eller oppland? pris? eller han noen tips hvor jeg kan lakke dette billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 finne lakk-koden til bilen din, gå på Mekk / biltema, kjøpe spray so lakkere selv. jeg har gjort dette med min Vectra, ble nesten helt likt. er ikke store forskjellen. da må man stå 0,3m fra å studere nøye etter.. det er vell det billigste:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 jeg her kjøpt vinge(liten list) og øyelokk til min bora, og lurer på om noen kan lakke dette for meg i hedmark eller oppland? pris? eller han noen tips hvor jeg kan lakke dette billig? spør han som lakkerer på mariendalverkstedet på åshøgda,han tar ikke mange kronene for jobben Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg