Proximus Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Calib'R Tok av E6 i Udevalla. Er en del veier som skal kjøres, men det er bare å følge med på kartet så burde det gå greit. -Ingen kommentarer om kart-bruk nå Proximus. :D Vet ikke hva du prater om.. Vi kjørte ihvertfall ikke noe SÆRLIG lengre enn det vi gjorde eller hv-hv-hva? (Yeah right...! ;) ) Årets happening og bilmesse: Elmia!!! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Får se hva det blir til:) men håper på å dra..sweet :cool: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 planen min er å dra på strømstad treffet 8.april og videre til elmia 04, men HVOR i hælvete ligger elmia i forhold til strømstad. Hvem retning og mange timers kjøring??? Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Kid-A Göteborg er laaang omvei! Kjør Oslo - Uddevalla -Trollhättan - Jönköping 3-4 timer, avhengig av moral ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 asså....fra strømstad så kjører jeg nordover??? ikke sørover til gøteborg! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Keng asså....fra strømstad så kjører jeg nordover??? ikke sørover til gøteborg! nop, er vel sørover Han har bare utganspunkt i oslo. søk på kart! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 hepp.... FØ*#%&/#¤%kk....... Da gikk den Messa til H***ete oxo.... (Grrrrrrr!!) Bilen ble forsinka fra Usa.... :mad: Samma dritten ifjor oxo.. da blåste j motoren på Hybriden... Hmmm... Jaja... Da får det bli Motorfestivalen på Hellerusletta 24-25 April isteden da!! ;) Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Var ikke dette hemmelig? :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Kid-A Var ikke dette hemmelig? :rolleyes: Står jo fortsatt ikke hvilken bil det er daa:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Skulle gjerne dratt dit, men har desverre ikke bil... og vet enda ikke om noen andre kompiser som har noen slike planer..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hva er detta som er hemmelig...??! Nå ble j nyskjerrig! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Vi får vel se på Motorfestivalen ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Kid-A Vi får vel se på Motorfestivalen ;) Da er jeg i sverige! Da får dere ta bilder da! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Hans Da er jeg i sverige! Da får dere ta bilder da! He he he. Å ska'ru gjørra der den dan'a? :) Noe jeg har gått glipp av? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Ratata He he he. Å ska'ru gjørra der den dan'a? :) Noe jeg har gått glipp av? hihi, skurrer litt i hode mitt om dagen ;) Var feil d..... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg