raffa Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 (endret) hei. har hat golfen min i en stund nå vil gjøre noe med den få den litt tøfer^^ lurer på hva man trenger til å få vento fronten på en golf er det mye jobb eller? har titta lit mere på nett er det sant at man trenger bare lykter, panser og grill? Endret August 21, 2009 av raffa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ja trenger bare det ja. Jævli enkelt å bytte :D Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raffa Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 (endret) nice:D da gjør jeg det neste lønning hehe^^ kanskje jeg tar å legger ut noen bilder får se hvor mye jeg gidder når den tid kommer:P Endret August 21, 2009 av raffa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 har byttet fra vento til golf front på min vento..panser.grill å lykter...bolt on..en liten times arbeid hvis fargene stemmer;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg