Kpg88 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hei. Skal kjøpe bruktbil og har sett på 2 stk A4 sedan. en 97 a4 1,6 gått 150 000 til 30 000,- kr, andre en 99 14 1.9tdi gått 210 000 som jeg muligens får til 55 000,- kr. Er disse bilene driftsikre? På jakt etter råd generelt så bare å komme med seriøse kommentarer. Trenger ikke være audi, andre bruktbiler i prisklasse 30-60k er også interessante, helst sedan eller kombi 5dørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Jeg hadde ikke kjøpt A4 hvis det er driftsikker bil det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 helt enig..her kommer du til å srku masse, og har masse utgifter...hvis jeg skulle valgt mellom 2 onder i dette tilfelle, så vill jeg valgt tdien, disse motorene er faktisk helt ok. Det er strengt tatt 1.6 også. Men, alt anna ryker, så totalkostndene blr høye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Jeg hadde ikke kjøpt A4 hvis det er driftsikker bil det er snakk om. Da spør jeg. Hva hadde du kjøpt? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Du kan jo ta en titt her:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Men så har man en kjørekomfort og kjøreglede i øverste klasse, og et fantastisk lavt forbruk, spes på 110 hk utgaven. Selvfølgelig ryker ting men hvis man behandler dem pent holder de. Det er stort sett forstillinga som ryker. men dette får man billig på biltema og det er en smal sak å bytte. Og hvis hjulavinkla er riktig er det meget lite dekkforbruk grunnet at den forstillinga holder riktige hjulvinkler uansett høyde på bilen. Dvs ingen forandring på camber eller spissing i dumper slik som andre systemer har. Har en A4 selv og er kjempefornøyd, men er ikke like solid som de gamle fra 80 tallet. :D Motor og drivverk går LANGT. Noen sensorer og slikt som ryker men det meste av slike problemdeler på disse får man på biltema som funker like bra som originalt. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kpg88 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Tips til bruktbil da? Kan strekke meg til maks 90k. Kriterier er vel som sagt driftsikkerhet, utseendemessig pen, rimelig i drift og relativt lav km stand på bilen. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Har sendt deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg