funkes Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by MazdaRunix Bilen kommer til norge med disse felgene: :D Jeg tviler på det egentlig. Siden de bildene jeg la ut av bilen er når var ferdig, og var på vei til å bli sendt fra Dubai. Men jeg skal ikke garantere noe, så egentlig burde jeg vel ikke svart i hele tatt ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Bilen "skal ha" rundt 500-550 hk på 1.3 bar (om jeg ikke husker helt feil) Vi kommer til å ta bilen opp til Bjørnstad Bil når våren kommer, for å få målt den på Dynapacken deres. Gleder meg til å prøve denne ja :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by aWeX Bilen "skal ha" rundt 500-550 hk på 1.3 bar (om jeg ikke husker helt feil) Vi kommer til å ta bilen opp til Bjørnstad Bil når våren kommer, for å få målt den på Dynapacken deres. Gleder meg til å prøve denne ja :) Såpass! Hmm... er ikke sikkert jeg skal drag'e mot den allikevel da.. :rolleyes: Hmm... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by funkes Jeg tviler på det egentlig. Siden de bildene jeg la ut av bilen er når var ferdig, og var på vei til å bli sendt fra Dubai. Men jeg skal ikke garantere noe, så egentlig burde jeg vel ikke svart i hele tatt ;) De skulle egentlig stå på bilen, men pga komplikasjoner vil de bli ettersendt. Litt kjipt, men alt kan ikke gå som det skal her i livet. Det hele skjedde pga en misforståelse mellom meg og eieren av bilen. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hva er det galskapen koster. jævlig fet bil Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by ougkim hva er det galskapen koster. jævlig fet bil Den lå til salgs her på forumet for 250.000 ferdig levert, uten skilter. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 La oss for guds skyld håpe den ikke blir levert med 3spokes. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by LupoB0Y La oss for guds skyld håpe den ikke blir levert med 3spokes. ;) Den blir nok det :eek: Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Som dere sikkert ser er bilen hvit.. Det skal det selvfølgelig gjøres noe med. Tankene går i candy eller flake. Noen som vet om og isåfall hvor house of kolor kan fremskaffes i Noreg? Er house of kolor mye dyrere enn andre produsenter med tilsvarende lakk? eventuelt forslag? Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 bilen er kul i hvit...bruk penga dine på slitedeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Enig! Fin i hvitt! Hvite felger med litt flere eiker så......... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Skal si dei kamelrytterne er keen på instrumenter i hanskerom og faka hovedbrytere i lighteruttaket :-) Flott bil, gratulerer med den :-) Ha den hvit og heller gå for Go-Fast-Goodies etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Viking067 Skal si dei kamelrytterne er keen på instrumenter i hanskerom og faka hovedbrytere i lighteruttaket :-) Flott bil, gratulerer med den :-) Ha den hvit og heller gå for Go-Fast-Goodies etc. Det er ikke "kamelrytterne" som gjør dette. Det er meget populrt i japan, der bilene kommer ifra. Er jo forsåvidt en god ide, slipper å ha masse målere overalt i dash`n, da det er lite plass der fra før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Takker! er ikke så glad i hvite biler. Får først se hva som trengs av slitedeler, men bilen visst nokså strøken. Er i den heldige situasjon at jeg har en far som lakkerer, så betaler bare for lakken. Når det gjelder motor, så tror jeg ikke det trengs flere mods. Må jo så klart prøve den først, men tror bilen klarer å tilfredstille mine krav, og vel så det :) Det meste er gjort, så da er det vel bare utseendet som gjenstår. Når det gjelder felgene, så blir jo de andre hvite felgene som sagt ettersendt, og de vil nok ta seg bedre ut på bilen Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Asim Det er ikke "kamelrytterne" som gjør dette. Det er meget populrt i japan, der bilene kommer ifra. Er jo forsåvidt en god ide, slipper å ha masse målere overalt i dash`n, da det er lite plass der fra før :) Sant nok mht pla$smangel, men det må vel være dumt å måtte åpne hanskerommet hver gang en skal se på dem eller kjøre med hanskerommet åpent! :-) Edit: Ordet pla$$ ender opp slikt, plassmangel :-) syntes ikke det var på sin rette pla$$ å vise rævva Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg