240sigv Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 (endret) Hei. Har kjøpt meg Opel Kadett D, 2dørs, originalt lys grønn, brunt og fælt interiør. Svært lite rust. Planer for bilen. Motor: 1.6liter motor med trykkforgasser og turbo. Understell: Henter jeg fra GSi 16V Interiør: GSi Seter Dørsiden blir tatt bort, blir custom dørsider i børstet aluplater Exteriør: Bilen er garasjemalt i Kawagrønn, Sotete lyker, Tonede ruter bak. Styling: GTE stylingkit. Felger: Små og brede kantfelger (Hvit pulverlakkert). Tidsfrist = Mannsalder :) Endret August 27, 2009 av 240sigv Endring i Planer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 ebay.de har det meste. og mangen andre utenlanske sider.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) Bilen er dessverre lakkert med bengalakk. Jeg er ikke ute etter å få en showbil, men en bil jeg ikke er redd å bruke eller skitne til. Sotede lyktene er kun midlertidig, til jeg kommer over Hvite blinkers og Hvite baklyker. Her kommer bilder: Endret August 27, 2009 av 240sigv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prolle Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Synes bilen ble dritfin jeg.Har en 1.3 S selv.Tar gjerne mot tips om du finner deler.Viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Grom Opel det der da ;) Morro at nokon går for noko anna enn c20let og det, Forgasserturbo høyres morro ut ;) Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahov Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Hvordan går dette prosjektet da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg