bremseth Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 om du står å ser rett på motoren så er det store røret som er nermest torpedoveggen... under det røret går det ned noe ledning.. der koble du den til:) håpe du får det til da:) funker fint på min bil;) du må prøve å få deg elektronisk dump:D jævli artig:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Dumpen greier jeg meg fint uten.. Synest luftfilteret lager nok lyd jeg.. Hender at jeg blir lei og vil heller sette på det orginale igjen.. Satser på jeg får det til ja :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 hehe okei:) har sånn at æ kan slå av å på dumpen;) ja, du må nu gji beskjed om du har fått det til:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Var mange slanger der.. Er det den som går opp i slangen til intercolleren ? eller er det den som går inn i den føleren av ett slag ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 det er den slangen som går inn i den føleren ja.. der koble du til et T-stykke.. også setter slangene på:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Fikk det til.. At måleren viser 0,5 for mye.. da den går aldri under 0.. å den går av og til helt opp til 1,5 bar.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 ja, kjempe flott:) samme som jeg har :) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg