Haaakon Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 (endret) Her kommer en litt endret verson av projektet! Kjøpt meg min 1. bil. Den skal jeg hovedsaklig bruke til å lære meg litt å kjøre! noen som gjetter hvordan bil det er? :) Wv polo Classic C sedan V: gjort/igang Planer: -pusse rust V -hellakkering V -fikse brede hjul -få bilen til å gå på tomgang V -fikse brekket -sote vinduer -sette på heldekkende grill -strakrør V(endret på orginalt) -powerfilter -spoyler -kappe fjører (?) -ribbe bilen innvendig, ta ut bakseter, og vaske V -sette på annet ratt -pusse innvendig rust V 17/7.09 Før felglakk etter 18/7.09 Tatt ut inytriøret idag! 27/7.09 Idag har bilen blitt hellakkert! 18/8.09 Idag har vi fått gjort litt ihvertfall! Vi har fått på eksospynt. Men skal gjøre litt mere med de. Så lakkerte jeg litt i motorrummet!:) 22/8.09 Idag har vi kappa litt på fjærene bak. Vil ikke kappe noe særlig mere, da blir det så dårlig med dempelengde":( Ble ikke mye lavere, men man ser det kansje litt? pix of the prosess! Nice trommel? syke bremser.. Godt igang! Ble da litt lavere bak. heller liksom ikke så mye fremover:) Cumment! 23/8.09 Har lakkert litt med cromespray idag.. Kan jeg sette netting her istede for orginal grillen? Endret August 23, 2009 av Haaakon Siter Bil: VW Polo Classic C 84 mod. Mc: flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Den der var rett å slett grise stygg...ÆSJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Nei! Den var jo helt rå! Lov meg og fortsette litt som du har begynt. Rat og masse senk blir stikkordene! Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Det der er potensiale om du gjør det skikkelig. Mye senk, og små, men breiiiiiie felger kan bli rått. keep it up Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 likte ikke lakken men kan bli bra Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Blir som dem andre her sier konge tøff,om du skamsenker den og små men brede felger :).Fargevalget er bra det,men du kunne kanskje retta/Sparkla litt bulker :) keep up the good work :) Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaakon Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 takk:) -tanken var å få taki noe breede felger, ja:crazysant: tror jeg skal gjøre lakkjobben på nytt igjenn. så tenkte jeg å ta av fangerne, "sote" noe vinduer og få på sån "List" over frontlyktene (veit ikke hva det heter) som den jeg har.(ødelagt) men som går litt over lyktene! Må ikke forvente at det blir veldig bra, dette er jo bare 1. bilen min. Tar ikke jobben så høytidlig, men skal gjøre jobbinga så godt jeg kan:) Med senkingen tenkte jeg rett og slett at jeg bare skulle kappe fjørene. Dette skal jeg se på i helga, om hva jeg får til:) kom med inspill om hva jeg kan gjøre, hva jeg må gjøre på nytt, og hva jeg ikke skulle gjort:crazysant: Somsagt, har jo ikke særlig erfaring med biler Siter Bil: VW Polo Classic C 84 mod. Mc: flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Coilovers:) får vel det til rundt 5.000.. Då blir den lav og stiv;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Coilovers:) får vel det til rundt 5.000.. Då blir den lav og stiv;) Må nok legge på noen tusen til her på disse bilene. Du må sende inn fjørbeina foran for å få coilovers. Mitt KW sett kostet meg 11.000,-, og det var i 1998 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 H&R lager da, det samme gjør vel Spax.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Tror ikke Spax lager, men GAZ (tror ikke disse er godkjente), KW, H&R og FK lager Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaakon Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Tror ikke jeg vil koste på al verden. Er trossalt en vrakpant bil.. Siter Bil: VW Polo Classic C 84 mod. Mc: flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaakon Skrevet August 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 slang in en liten update i 1. post. Vi har "senket" litt bak idag. Begynte ikke engang på demperne fremme. Vi brukte så lang tid bak. Siter Bil: VW Polo Classic C 84 mod. Mc: flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 haha.. dette er ikke polo clasic... snarere en polo veteran;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Hei det er ikke vits å legge mye penger på en senkesett på en gammel bil som du sa at bilen er vrakpant men kan hende jeg misforstår. Men 1 bil er ikke alltid perfekt for å si det sånn.. få noen tøffe felger, og sota ruter så har du en tøff ungdomsbil:) eller sleng revehale på antenna det e tøft det når man har en stil :) :D Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg