Gå til innhold

Æ har kjøpt mæ Jetta MK1!

Ranger emnet


DaaN

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da va førerdøra bytta!

 

Gammel mainnskiit!

IMG_0900.jpg

 

Bort med den gamle!

IMG_0904.jpg

 

På med den nye!

IMG_0905.jpg

 

Nu begynner Jettaen og se ganske så jævlig ut. Matt virød karosseri, rød dør, sølvfarga dør og beige bagagelokk! Off....

 

 

Jeg byttelåna bil med Kid-A, dro til Andie Eins og henta han, og så bar det i vei for å hente motoren æ har kjøpt. 1.8 GTi 8v

Bad´rocen var oppe i over 220hk idag, men den andre sentermonterte motoren var ikke å få start på:) En flott tur!

 

Her har du motoren, før Kid, en hjelper og jeg fikk den ut av Bad´Roc. Den veide litt ja.

Nå er det bare litt deler som gjenstår, så er det motorbytte neste;)

 

DSC00226.jpg

(pic by Kid-A)

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, no kommer æ endelig med noe nytt!

Æ har hevet ut de hælvettes nedsotte sofa-stolan, og satt i meget gode sports-stoler fra en kompis´ Corrado. Setene har bedre støtte og er lavere enn GTi-stoler. De er i god stand, men har de vanlige litt slitte sidestøttene nærmest døren. Setene skal alikavel trekkes om, så dette plager meg ikke.

Jeg sitter nå sinnsykt lavt i bilen, og sidestøtten er fortreffelig;)

 

f495627d.jpg

 

 

Jeg har oxo begynt å pusse opp GTi motoren. Del for del! Det skal bli liv i børsa t han far!!!

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nu har æ "ny" Jetta Einser klar, skal hente den når æ får tid. Liten bulk som må rettes, resten rustfritt og fint. Gamlebiln plukkes i deler å vrakes, den er i dårlig karosserimessig form.

Dette blir morro!

 

hapyhappy

 

DaaN Racing

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et artig prosjekt å lese på...

Mye bilder osv. Denne bilen din lommer sikkert til å bli fett visst du fortsetter på denne måten..

Hvilken farge har du tenkt å lakke den i??

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal lakkes i en gråfarge, sier ikke spesifikt hvilken, dere får se tilslutt.

 

Ole C: Bilen er i MYE dåligere stand enn jeg trodde. Og det vil koste mye mer å fixe den opp enn å kjøpe et bedre utgangspunkt. For det første: fronten har vært kolidert, så derfor må hele fronten byttes. Det er små hull i dørken, mye sveising, bakskjermen må byttes, arbeid med å finne ny bakskjerm og mye arbeid å ordne den nye på plass. Forskjermene må byttes, og alle tårna er begynt å ruste, så motor-rom og bagasjerom må sandblåses.

Det er "litt" å gjøre!!!

Det som er gjort, er som Arild sier, bare lause deler som er byttet, som jeg enten får bruk for, eller selger.

 

Nå holder jeg på å pusse motor-delene til GTi-motoren, BILDER KOMMER!!

 

DaaN Racing

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis du har noen bulker som trenger retting så kan jeg hjelpe til jeg! (jobber som oppretter til daglig)

Men om du skal lakke bilen hos et ordentlig lakkfirma så la de rette det ellers blir det dårlig med garanti... stort sett!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår