DaaN Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Det blir OldSchool! Skal ha den så original som mulig, med noen egne toucher. Interiøret blir veldig moddet og spesielt. DaaN Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by DaaN Det blir OldSchool! :) Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Da va førerdøra bytta! Gammel mainnskiit! Bort med den gamle! På med den nye! Nu begynner Jettaen og se ganske så jævlig ut. Matt virød karosseri, rød dør, sølvfarga dør og beige bagagelokk! Off.... Jeg byttelåna bil med Kid-A, dro til Andie Eins og henta han, og så bar det i vei for å hente motoren æ har kjøpt. 1.8 GTi 8v Bad´rocen var oppe i over 220hk idag, men den andre sentermonterte motoren var ikke å få start på:) En flott tur! Her har du motoren, før Kid, en hjelper og jeg fikk den ut av Bad´Roc. Den veide litt ja. Nå er det bare litt deler som gjenstår, så er det motorbytte neste;) (pic by Kid-A) Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Bad'roc - nå også som lastebil ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Ja, no kommer æ endelig med noe nytt! Æ har hevet ut de hælvettes nedsotte sofa-stolan, og satt i meget gode sports-stoler fra en kompis´ Corrado. Setene har bedre støtte og er lavere enn GTi-stoler. De er i god stand, men har de vanlige litt slitte sidestøttene nærmest døren. Setene skal alikavel trekkes om, så dette plager meg ikke. Jeg sitter nå sinnsykt lavt i bilen, og sidestøtten er fortreffelig;) Jeg har oxo begynt å pusse opp GTi motoren. Del for del! Det skal bli liv i børsa t han far!!! Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Nu har æ "ny" Jetta Einser klar, skal hente den når æ får tid. Liten bulk som må rettes, resten rustfritt og fint. Gamlebiln plukkes i deler å vrakes, den er i dårlig karosserimessig form. Dette blir morro! hapyhappy DaaN Racing Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Dette var et artig prosjekt å lese på... Mye bilder osv. Denne bilen din lommer sikkert til å bli fett visst du fortsetter på denne måten.. Hvilken farge har du tenkt å lakke den i?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 har du gjort så mye, og så skal du vrake den.... det var stutt da. jeg lovte å sende gamle eier noen bilder jeg, men da får vi drite i det- oLeC Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Alt som er gjort er deler som kan plukkes av igjen ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Bilen skal lakkes i en gråfarge, sier ikke spesifikt hvilken, dere får se tilslutt. Ole C: Bilen er i MYE dåligere stand enn jeg trodde. Og det vil koste mye mer å fixe den opp enn å kjøpe et bedre utgangspunkt. For det første: fronten har vært kolidert, så derfor må hele fronten byttes. Det er små hull i dørken, mye sveising, bakskjermen må byttes, arbeid med å finne ny bakskjerm og mye arbeid å ordne den nye på plass. Forskjermene må byttes, og alle tårna er begynt å ruste, så motor-rom og bagasjerom må sandblåses. Det er "litt" å gjøre!!! Det som er gjort, er som Arild sier, bare lause deler som er byttet, som jeg enten får bruk for, eller selger. Nå holder jeg på å pusse motor-delene til GTi-motoren, BILDER KOMMER!! DaaN Racing Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Da har æ kjøpt ny einser Jetta! Bilder og info kommer. Kjører bilen fra Trondheim nå idag! DaaN Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by DaaN Da har æ kjøpt ny einser Jetta! Bilder og info kommer. Kjører bilen fra Trondheim nå idag! DaaN 3. på så kort tid???? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Hvis du har noen bulker som trenger retting så kan jeg hjelpe til jeg! (jobber som oppretter til daglig) Men om du skal lakke bilen hos et ordentlig lakkfirma så la de rette det ellers blir det dårlig med garanti... stort sett! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by Vw Digger 3. på så kort tid???? Andre ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hett tips!!! flytt speilene frem (der de står på 88 dørene til golf 2) diggere og kjøre med og det gjør mye med bilen. modd gjerne på noen engelmann speil..de er faen i meg fete (http://www.blitzpower.no/pro-m3.shtml) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg