DaaN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har kjøpt Ole C sin gamle Jetta. Nå blir det samling av deler, og så er det bare å begynne å skru:) Bilen er dødssliten, og trenger mye stell og omsorg. BILDER KOMMER! Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har fådd bra telbud på skjærma te dæ ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Dane Har kjøpt Ole C sin gamle Jetta. Nå blir det samling av deler, og så er det bare å begynne å skru:) Bilen er dødssliten, og trenger mye stell og omsorg. BILDER KOMMER! Konge.... bra at den bilen er sikret flere år på veien :D trenger du deler så vet du hvor jeg holder til ;) Har fådd bra telbud på skjærma te dæ fra NBS eller høgger? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by nitewlkr fra NBS eller høgger? Vreng-rest via R"P"J ;) Velii schpeschial plais - jøsst får ju :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 OM det trengs en delebil så har jeg en ståedne..hehe.. denna går BILLIG. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Kan du virkelig kalle den bilen sliten?? he he, du fikk den billig da, men alu hjul og full pakke for 1500 kr. det er ingen dårlig pris. Hvordan går det med motoren Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Æ e trønder æ! å herregud å tøff æ e! Æ kain itj la vær! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Ostby Æ e trønder æ! å herregud å tøff æ e! Æ kain itj la vær! Han er ikke trønder da... Vreng-rest via R"P"J Velii schpeschial plais - jøsst får ju Hehe.... var det jeg sa ;) de har sikkert ikke solgt så mange av de nei Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 wee :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 wohoooo! Grattis! :cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Takker folkens! Motoren går på siste omgang, banking (mulig det er rådebank) med mer. Men jeg skal ta en overhaling på den, for å finne ut hvor lenge den har igjen. Om jeg bytter, blir det nok 1.8 GTi motor, men den tid, den sorg. Nå blir det beastilling av deler, og leting på høggern:) DaaN Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Da går jeg ut ifra at min jetta ikke er int. som delebil ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 mk1 er fett ;) har det selv.. 82 mod gli ;p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Da har Kid-A og jeg vært hos huggern og funnet deler. Strøken passasjerdør, grill, GTi-midtkonsoll, baklykter, sideblink, dørhåndtak uten låssylinder og hel hattehylle! Men jeg mangler en god masse deler. Er på utkikk etter mint dash og mint speedometer. Er det noen som kan rette opp bulken jeg har? Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Trenger brontblekk til Jettaen, noen som har rustfri? Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg