Peakman Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Hei. Jeg har en Avant B8 i bestilling. Jeg lurer på om noen kan uttale seg om førerinfo systemet til 4600 er verdt pengene? Jeg vurderer å legge de ekstra pengene for å få det, men man må jo si stopp en gang også. (har til nå 120k i utstyr). Av bildene på Finn så ser det unektelig penere ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinart Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 FIS med farger må du bare ha. Du kommer til å angre hvis du ikke tar dette. Det ser jo så mye bedre ut og du får all informasjon der. Siter Mvh Reinart Geronimo - 2010 A4 1.8TFSI Quattro S-line Lim - 2001 Audi A4 1.8T S-line - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 FIS med farger må du bare ha. Du kommer til å angre hvis du ikke tar dette. Det ser jo så mye bedre ut og du får all informasjon der. ja det blir bra med farge førerinfo Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peakman Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Da var FargeFis bestilt :-) Etter jeg fikk høre at digital speedometer ikke er standard var saken enkel og bilen ble 5000 dyrere. jaja. Nå gjelderr bare at de begynner å bygge den :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg