Anders_ Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Heisann Kjøpte en golf 3 for et par uker siden, men har fått problemer med servoen. Kommer en slags hylelyd når jeg starter, som blir bare verre og verre når jeg svinger. Prøvde meg litt fram i går og det tok ikke mange min før servo oljen kom sprutende. Så det jeg lurte litt på er om den tidligere eieren har brukt feil servo olje, eller om det er pumpa som er gåen. Om det er feil servo olje, blir det trøbbel umiddelbart? Hadde vært greit å finne ut av det før jeg eventuelt kjøper ny pumpe. Og en siste ting..er pumpa lett å skifte selv? Har fint lite kunnskap om bil og enda mindre interesse :) Takker for svar :) Siter Metallica.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 golf3 skal vel ha den gule olja til VAG, men fra VAG-mekaniker så skal ddet ike være noe problem å bruke ATF, trøbbel komer ike umiddelbart heller. Men servopumpa er nok synderen din, flush systemet i samme slengen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg