_John_ Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Hei:) Skal skifte lås på galanten, har fått av absolutt alle deler på døra bortsett fra vindusveiveren, noen som har noen som helst peiling på hvordan man får av denne? Og kommer man da inn til det aller helligste (låsen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 hva slags årsmodell? Nå hadde galanten min el-vinduer, men de fleste biler har festet denne sveiva med enten skrue i midten, eller et U-forma låseklips som man ser hvis man presser inn dørpanelet med hendene. Kan være knotete å få av, men det går med litt banning og svetting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 er en 90 modell:( Jeg og svogeren min har sett på det, men han fant ikke ut av det han heller. Koster det mye å få det fikset på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 det jeg bruker å gjøre med disse klipsene er å sette et passelig lite flatjern mellom sveiva slik at du får holdt litt press på klipsen, så sveiver du bare til den løsner ;) håper jeg gjorde meg forstått, litt vanskelig å forklare med tekst :P men pass på, disse klipsa flyr fort avgårde :) Siter Nissan 200 SX S13 -91 * Opel Vectra A C20NE 4x4 * -89 Opel Vectra A 2000 16v 4x4 * -90 Opel Vectra A 2000 16v -91 * Opel Ascona B 20E -81 * Datsun 120a -76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg