Gå til innhold

Utbytting av org cd spiller i A4 B5

Ranger emnet


Crime

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpt ny bil, Audi A4 2000mod. org spiller er bytta ut i no blaupunkt greier som jeg skulle bytte ut.

 

Er 4 orginale kontakter bak spillern. kjøpte http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=667&katid=260&mid=m436&id=&vn=736 og trodde det var plug & play. noe det ikke var. alt av kontakter passer men får ikke lyd i bakhøytalerne og lyden fremme blir helt forjævlig!

 

Er ikke Bose anlegg. er ikke sikker på hvilket anlegg det er. er iallefall "aktive" bakhøyalere.

 

Håper noen her inne kan hjelpe meg :) Poster gjerne bilder viss det trengs. :)

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta selv.

For å få de bak til å fungere må du koble på den blå ledningen på iso-settet du kjøpte fra bilradiospes innpå remote på spillern. Blå leding med hvite striper.

 

Hvilken klosser kjøpte du for å ha på siden av spilleren? Mine passa ikke, skulle skru de fast men det gikk da ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta selv.

For å få de bak til å fungere må du koble på den blå ledningen på iso-settet du kjøpte fra bilradiospes innpå remote på spillern. Blå leding med hvite striper.

 

Hvilken klosser kjøpte du for å ha på siden av spilleren? Mine passa ikke, skulle skru de fast men det gikk da ikke!

 

Klossene var der fra før av. står en blauponkt spiller i som sagt. takk for tipset =) skal teste nå :)

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår