OpelPluggen Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hvordan ta av utvendige "dørplater" på dører og skjermer? Skal ta litt rust og slikt, så vil av med de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 På dørene løsner du skruen i bakkant, og bare vipper ut klipsene i bunnen. Så skyver du hele panelet bakover ettersom klipsene i toppen er ført inn i spor i metallet. Klipsene er DYRE, så ta det forsiktig. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hvor får jeg evt. tak i de resterende klipsene? Kun BoS? Er det samme metode på skjermene også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb190d Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 slektning skulle lakke opp igjen sin mercedes w124, er vell helt likt der og, kosta 5500 for alle klipsa:p selv ødelagte jeg 2 støkk. men glassfibersparkel el va fan så satt det fint^^ løs skruen bakerst på hjørne på insiden, så bruk stor flatrekker eller noe til å løsne hunn og hann klipsene nederst, så dra plata bak over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Sakkoplanken på bakdører skal framover, og den på framdører skal bakover, klips går det nesten garantert, Hellanor har litt billigere klips enn BOS Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Kjempe fint å vite :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Da var platene på dørene av, alle klips inntakte :D Da var det bare de på framskjermene og bakskjermene pluss kanalene igjen, men jeg trenger hjelp :p 1. Mercedesen jeg har hatt skjønner dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Noen som vil hjelpe en MB-noob? ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 eneste måten er vel egentlig bare å prøve å dra dem fosiktig av;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg