Gå til innhold

Om basskasse, kobling og kabelsett

Ranger emnet

theda9el

Anbefalte innlegg

Hei gutter og jenter!

Tenker å kjøpe meg 2* Rockford Fosgate Punch P1S812 bassere.

(link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=143&katid=28&mid=m436&id=&vn=736)

Disse skal drives av en Prime R500-1

(link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5978&katid=37&mid=m436&id=&vn=736)

i en lukket kasse. Er denne forsterkeren god nok? Kassa skal jeg bygge selv. Er forøvring ute etter en grei allround-bass som er presis. Hører på stortsett all slags musikk!

Hvilket kabelsett vil dere anbefale meg å kjøpe? Vil et slik kabelsett inneholde absolutt alt av kabler jeg trenger? Remote, strøm, signal osv, samt ledninger for å koble bassene sammen inne i selve kassa og til terminalen?

Jeg høres antakelig ut som en nybegynner, men ta det med ro; jeg skal få hjelp av en som kan koble dette så jeg ikke setter fyr på noe:D Jeg vil bare forsikre meg om at jeg har alt jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pus.

Jeg høres antakelig ut som en nybegynner, men ta det med ro; jeg skal få hjelp av en som kan koble dette så jeg ikke setter fyr på noe
Akkurat den uttalelsen beroliger meg null&niks, i den grad jeg gidder stresse... har sett mer enn nok av velmenende, men kunnskapsløse kameraters forslag, montering og koblinger! Fram med brannslukker'n!

Hvilket kabelsett vil dere anbefale meg å kjøpe?
Størst mulig. Spør der du skal kjøpe forsterkeren! De skal vite hva du trenger som et minimum til just den.
Vil et slik kabelsett inneholde absolutt alt av kabler jeg trenger?
Innholdet varierer etter pris og behov. Spør der du skal kjøpe forsterkeren!
Lenke til kommentar
Del på andre sider