BjørnarGolf Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Heisann Har en GolfGl 1993 1.6 med ulyd i Clutchen. Hvorfor jeg tror det er i clutchen, er fordi når jeg trykker inn clutchen forsvinner skrallingen. Mistenker lager som står ved clutchen, noen som har skiftet dette lageret? Kan jeg kjøpe bare et nyt lager, eller er det mye annet som må påkostes? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Utløserlageret.. Endel jobb å skifte siden girkassa må ut. Såfremt clutchen fungerer bra så er det ikke nødvendig å skifte den ut.(clutchen altså) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Rekna nesten me d :S Får bare kjøra me d, sinnsykt dritt lyd å hørra på :P Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Bytt utløserlageret mens det fremdeles "funker" Bytt clutch også, så slipper du å ha opp kassa igjen en senere gang. Koster ikke mer enn 2000kr for alt du trenger Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Ligger ikke utløserlageret på enden av kassa på disse bilene då? Alså du slipper å ta ut kassa? Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Nei? Utløserlageret sitter der det sitter på alle biler.Sammen med clutchen Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Må ut me kassen alså? Frister å ta en helg/friperiode å fikse dritte. Noen som har jort dette før? Å vett va jeg trenger å kjøpe :) ? Takker for svar! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Du går inn på mekonomen.no, taster inn reg-nr og finner clutchsettet. Da følger clutch og muligens utløserlageret. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Ligger ikke utløserlageret på enden av kassa på disse bilene då? Alså du slipper å ta ut kassa? Nei? Utløserlageret sitter der det sitter på alle biler.Sammen med clutchen http://www.brokevw.com/TO.html Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg